Nyheder og kalender

Følg Stege Roklubs facebook-side – eller se nyheder her på siden (nederst).
Hvis du er medlem, så besøg også Stege Roklubs facebook-gruppe.

Det er nødvendigt med tilmelding pr. sms til alle aktiviteter.
Se mobilnumre under skemaet.

Tirsdage  Kl. 17.30Klubaften. Kajak / SUP
Tekniktræning, leg, konkurrence
Ikke frigivede roere forventes at have en aftale med deres mentor.
Er vejret for dårligt til at gå på vandet (ved tordenvejr) hygges i klubhuset.
   Kl. 18.30Kajakpolo
Onsdage  Kl. 17.15   Inrigger
Torsdage  Kl. 9.30   Kajak/SUP. Afhængig af deltagere. Få besked i Messenger gruppe

Ungdomskajak: tilmelding til Jeanett 40537940
Kajakpolo: tilmelding til Morten 40606004
Inrigger roning: tilmelding til Dorte 38600020

Grillaftener – sidste fredag i måneden
Datoer: 31. maj, 28. juni, 26. juli og 30. august. Kl 18.00

Maj

Fredag 31. maj. Grillaften
Kl. 18.00. Kød sørger man selv for, tilbehør bliver købt ind fælles ca. 40 kr. pr. person, drikkevarer skal købes i klubben.

Lørdag 1. Brunchroning i Saxkøbing roklub

Søndag 16. Kajakpolo stævne DT2

Fredag 28. Grillaften

Juli

Fredag 26. Grillaften

August

Lørdag/søndag 10-11. august. Alstrup Stævne. En hyggelig gril aften med overnatning.

Lørdag 17. august. Kanojak Trim Esrum Sø. Tilmelding 11/8. Se invitation

Søndag 18. aug. Kajakpolo stævne DT3 i Vordingborg

Tirsdag 27. aug. Aftenroning i Maribo roklub

Fredag 30. aug. Grillaften

Søndag 8. sept. Kajakpolo stævne DT4

Søndag 15 sept. Madpakketur i Nykøbing F. roklub.

Søndag 22. sept. Kajakpolo stævne DT5

27 oktober. Arbejdsdag og standerstrygning i klubhuset.

Aktivitetsplanen er under løbende udvikling. Detaljer vedr. alle arrangementer udsendes senere og nye tiltag annonceres på hjemmesiden og/eller Facebook.