Gæsteroere

Medlemmer af roklubber er meget velkomne til at aflægge Stege Roklub et besøg for at nyde vores farvande. Tag kontakt til Nils Kofod Egestad inrigger@stegeroklub.dk for at aftale nærmere.

Mulighederne
Overnatning i vores klubhus eller overnatning i telt på vores lille græsplæne. Tilberedning af mad på vores komfur eller mikrobølgeovn samt mulighed for kaffebrygning. Prisen er DKK 40,- for en overnatning pr. person. Maksimalt to overnatninger eller efter aftale.

Da faciliteterne er få (et toilet) kan vi max. modtage 6 personer.
Hvis I er mange der vil afsted så kan vi anbefale Camping Mønbroen.

Hvis man vil spise ude, er Stege en lille gourmetby med ca. 5-8 restauranter og cafe’er. Alle cafeer ligger på eller ved Steges hovedstrøg – Storegade. Tag en spadseretur og bliv fristet af de mange muligheder. Hvis I hellere vil lave maden selv, kan I købe ind tæt ved Roklubben, da de fleste supermarkeder ligger omkring havnen.

Stege Roklub har har en to åres inrigger, der kan lejes for DKK 125 pr. døgn.

Det er IKKE muligt at leje kajakker eller SUP-boards.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close